Gyakran Ismételt Kérdések

Szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések

Sajnos magánszemélyeket nem tudunk kiszolgálni, kizárólag adószámmal rendelkező vásárlókat. Viszont szívesen ajánlunk viszonteladó partnert, a hozzád legközelebbi városban. Kérlek lépj kapcsolatba a területi képviselő kollégáinkkal!

Igen, webáruházunkban kizárólag előzetes regisztrációt követően lehet rendelést leadni.

A webáruházunkra lépve, jobb oldalt felül van lehetőség a „Regisztráció menüpontra kattintva, ahol minden adatot helyesen ki kell tölteni, ezt követően kérlek kattints a belépésre.

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a Saját fiók/Személyes adatok-on tudod módosítani adataidat.

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a Saját fiók/Rendelések oldalon tekintheted meg az eddigi rendeléseidet.

Webáruházunkból a vásárlás pillanatában rendelkezésre álló mennyiségben lehet vásárolni. A megrendelés minimum értéke bruttó 7.500 Ft. Azoknak a vásárlóknak, akik nem érik el ezt az összeget, de ragaszkodnak a vásárláshoz, 10% felárat kell fizetni. (Alapkedvezményezettekre nem vonatkozik)
Nagytételes vásárlás esetén, egyedi árakra és egyedi kedvezményekre van lehetőség.

Üzleteinkben a következő fizetési módokra van lehetőséged:

  • Készpénz
  • Banki átutalás
  • Bankkártyás fizetés

A webáruházunk árait csak regisztrált tagok láthatják, amelyet az alábbi linken tehetsz meg. Amennyiben már tagja van az oldalunknak, kérlek kattints a belépésre.

Az új weboldal átállása során a már meglévő partnereinknek nincs szüksége újbóli regisztrációra, mert adatai az új rendszerbe automatikusan átkerülnek.

Az ÁSZF és a kedvezményrendszer elérhető ezen a linken.

Kérjük kattints ide a részletes tájékoztatóhoz.

Amennyiben úgy döntöttél, hogy szívesen csatlakoznál az Otthon Üzletház Kft. csapatához, a legjobb megoldás, ha megtekinted az állásajánlatainkat, melyeket az alábbi linkre kattintva érhetsz el.

Ha éppen nincs olyan nyitott pozíció, ami érdekelne, bátran küld el fényképes önéletrajzod (érdeklődési terület megjelölésével), későbbi felhasználásra. Így a jelentkezésed nem veszik el, és amennyiben olyan pozíció lesz elérhető nálunk, ami számot tarthat érdeklődésedre, valamint megfelel a szakmai tudásod, értesíteni fogunk.

Megren​delésekkel kapcsolatos kérdések

Amennyiben ezt a fizetési módot választod, nagy figyelmet fordíts arra, hogy minden adat helyesen szerepeljen a kitöltésnél.

Ebben az ügyben keresd a pénzügyes kollégánkat, penzugy@ouz.hu elérhetőségen.

Rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelésed állapotáról könnyen, gyorsan tájékozódhatsz weboldalunkon keresztül is, belépés után, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális státuszát láthatod.

A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. Ha a megrendelésedet véletlenül vagy tévedésből adtad le, vagy a megrendelés véglegesítése után vettél észre bármilyen hibát, de a megrendelt termék szállítása még nem történt meg, a rendelést a webáruház Kapcsolat menüpontjában megadott elérhetőségeken ingyenesen módosíthatod vagy lemondhatod.

Lehetőséged van a fizetési mód megváltoztatására, amíg az nem került kifizetésre, számlázásra, valamint átadásra. Fizetési mód megváltoztatása esetén kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.

Van egy szállítási menetrendünk, melyet ezen a linken keresztül meg is tekinthetsz.
Továbbá futárszolgálattal küldjük a kisebb csomagokat, illetve nagyobb tétel esetén egyedi útvonalat állítunk össze. Egyéb részletekről a szállítási információk menüpont alatt tájékozódhatsz.

Az online rendelés során van lehetőséged megjegyzést fűzni a rendeléshez és ott feltüntetheted, hogy ki venné át a Te csomagodat.

Természetesen van rá lehetőség, pdf formátumban tudjuk küldeni, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.

Emailben fogsz kapni egy visszaigazolásról szóló tájékoztatást, melyben informálódhatsz.

Ebben az esetben kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot és készséggel állunk a rendelkezésedre.

Jelenleg nincs lehetőség hitelre vásárolni.

A rendelést le tudod adni, a kollégák a készleten nem lévő termékeket megrendelik és, amint megérkeztek fogsz róla kapni tájékoztatást. Amennyiben érdeklődni szeretnél a megrendelt termékről kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.

Szállítást megelőző munkanapon reggel 8:00 óráig leadott rendeléseket, a szállítási rendünk szerint kiszállítjuk. Azon rendelések, amelyek kiszállítást megelőző nap 8:00 óra után érkeznek be, és ha ragaszkodsz a másnapi szállításhoz, valamint a cégünk össze tudja készíteni, nettó 3.500 Ft összegért a készleten lévő termékeket kiszállítjuk.
Akik az áruért érte jönnek, 8 óráig leadott rendeléseket, másnap reggel tudják átvenni, ha ragaszkodsz az aznapi átvételhez és a cégünk össze tudja készíteni, nettó 3.500 Ft összegért a készleten lévő termékeket összekészítjük és el is viheted.

Kereskedelmi forgalomba tovább értékesíthető termék visszavétele az Otthon Üzletház Kft. mérlegelési jogkörébe tartozik. Egyedi rendelésre hozott termék esetében visszavételezés nem kérelmezhető.Visszavételezést kérem írásban jelezni, a terméket 10% értékcsökkenéssel tudjuk visszavenni.
Egyedi elbírálás alapján döntünk a termék visszavételéről és fenntartjuk a jogot, hogy a fenti irányelvektől akár pozitív, akár negatív irányban eltérjünk.

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Számlapótlási igényeddel kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot. Hiteles másolatot pdf formátumban vagy akár postai úton is tudunk küldeni, a várható átfutási idő 2-3 munkanap

Panaszoddal vagy észrevételeddel kapcsolatban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésed szolgáltatásainkkal, termékeinkkel vagy bármi mással kapcsolatban.

Lehetőséged van észrevételedet, véleményedet, javaslatodat, kér(d)ésedet cégünk vezetősége felé eljuttatni a kapcsolati oldalunkon.